2015. november 12., csütörtök

X.

Sziasztok! Nagyon sajnálom,hogy nincsenek részek.De az iskola miatt tényleg kevés időm marad. Próbálok rendszeresebben részeket hozni.Most viszont itt is lenne a következő rész,remélem tetszeni fog.Jó olvasást!-Kriszti xx

Chapter 10.


Mikor megláttam az arcát,az ájulás szélén álltam.Niall állt előttem.Teljes életnagyságban.Semmit nem halottam róla azóta,amióta szakítottunk.Persze furdalt a kíváncsiság,hogy mit csinálhat,hogy van, és hogy
szeret-e még.Nem könnyen felejtem el azt a három évet.Voltak szép pillanataink,de a rossz pillanatokban sem voltak hiányaink.Folyton titkolózott,és sokszor egy telefonhívás után eltűnt. Hasonlóan mint Harry,csak ő volt amikor hetekre is elment,és nem kommunikáltunk túl sokat ez idő alatt.Emiatt is lett vége az egésznek. Megígérte,hogy nem fog titkolózni,de mégis folytatta. Sajnálom Gemmát.De azért bujkál bennem egy kis féltékenység.
-Ő itt Niall-mondta Gemma,s közelebb léptek.
Niall kék szemei csillogtak.Egy kis meglepettséget véltem felfedezni benne.De jól leplezte érzéseit. Ahogyan azt mindig is tette.
-Niall Horan vagyok-mondta,s kezet nyújtott.
Nyeltem egyet.
-Taissa vagyok-fogadtam el kéznyújtását.
A többieknek is bemutatkozott.Bár én ismertem.Elég jól ahhoz,hogy tudjam,most játszadozni fog velem. És szegény Gemmával is.A kanapéra ültünk.Én Harryvel az egyik kanapéra,s velünk szemben a másik kanapén Niall és Gemma foglaltak helyet. Niall átvetette karját Gemma vállán,s Gemma közelebb húzódott hozzá.Harry már lenyugodott,bár még mindig kisebb félelem terült szét bennem.Mi lett volna ha megüt?Niall és Gemma mesélni kezdték a megismerkedésüket és minden egyebet amit tudni kell róluk.Miközben beszéltek,közelebb csúsztam Harryhez,amit nagyon remélek nem vett észre,viszont annál inkább reménykedem benne,hogy Niall igen.Harry arcára pillantottam, de szerintem nem vette észre.Niall a szemembe nézett,és újra azt éreztem mint régen.A veszekedéseink miatt sosem kerültünk olyan közel egymáshoz.De nem is szerettem volna.Szerettem Niallt,de a titkolózásai miatt nem bízhattam meg benne 100%-osan. Három év után,mégis ő mondta ki, hogy szakítani akar.Teljesen lerombolta az érzéseimet,és összeestem.Nem volt mellettem senki,aki meghallgatott volna. Nate is elhagyott minket. Csak apám volt ott.De ő vele nem beszélhettem meg ezeket. Nem éreztem úgy,hogy menne.
-Pillanat és jövök-mondtam,s emeletre mentem a mosdóba.
Tükörbe néztem,majd egy nagy lélegzetet vettem.Minden oké lesz.Csak pár órát kell vele kibírnom.
-Minden rendben?-állt meg az ajtóban Harry.
-Persze.De miért érdekel ez téged?-kérdeztem.
-Látom rajtad,hogy feszült vagy.A megszokottnál is feszültebb-mondja,s közelebb jön.
-Harry!Az előbb még megakartál ütni,most meg itt "kedveskedsz"-mondtam "kissé" felháborodottan.
-Mi?Én..én nem is akartalak megütni.Miből gondolod azt?-nézett rám.
-Ökölbe szorítottad a kezed,és olyan vörös voltál,mint egy rák-mondtam.
-Nem ütöttelek volna meg.Semmiképpen sem.Nem tennék veled ilyet-mondja.
-De Harry,tennél.Túlságosan goromba,és forrófejű vagy-mondtam.
-De akkor sem bántanálak téged-monda,s közelebb jön.
-Miért nem,Harry?-kérdeztem
-Nem jöttök?-áll az ajtóba Gemma-Megzavartam valamit?-kérdezte zavartan.
-Nem,dehogy is!Megyünk is-mondtam,s már indultunk is le.
Örülök hogy Gemma feljött.Kissé kínosan éreztem magam.Niall kényelmesen ült a kanapén,majd Gemmát az ölébe rántotta.Csókcsatába kezdtek. Kínosan ültem a kanapén.Harry is lejött a lépcsőn,majd levágódott mellém a kanapéra. Láttam hogy őt nem igazán lepte meg ez a dolog.Rámnézett majd elmosolyodott.A gödröcskék ismét felbukkantak jóképű arcán.Mióta tartok én ott hogy jóképűnek tartom Harryt?Jó,rendben, beismerem. Tényleg jóvágású. Magas, vékony, izmos, és jóképű is.A tetoválások és piercingek csak még helyesebbé teszik.Nagyon illik hozzá ez a rossz fiús imázs.Bár kíváncsi lennék,milyen lenne, ha Harry visszahúzódóbb lenne.Meg persze nem lenne akaratos, és tetoválásai sem piercingjei nem lennének.De Harry így jó,ahogyan van.Vagyis nem jó..csak ez illik hozzá. Egy kis kedvesség nem ártana.
-Sziasztok-állított be anya.
Ennyire elszaladt volna az idő?Mindenki köszöntötte anyát,majd ő is leült közénk,és Gemma mesélni kezdett ismét a Niallel való kapcsolatukról.
-Kimegyek és készítek valami vacsit-mondtam,s felálltam.
-Az remek lenne-mondta Gemma,majd elmosolyodott.
Egy halvány mosollyal viszonoztam válaszát, majd a konyhába igyekeztem. Nem igazán tudtam mit készíthetnék, így a szendvicsek mellett döntöttem.Előszedtem a hozzávalókat majd nekiláttam.Hogy kerülhet ide Niall? Most kezdem csak igazán felfogni,hogy itt van.Megint láthatom.Nem értem,hogy miért kell vele újra találkoznom.
-Min töprengesz ennyire?-zavart meg Harry.
-Semmin-mondtam,s megráztam fejem.
Nem kell tudnia arról,hogy Niall nekem elég sokat jelentett.
-Te pedig miért jársz folyton a nyomomban?Mellesleg ma elég csendes voltál.Nem igazán értem mi ütött beléd-mondtam,miközben a szendvicseken ügyködtem.
-Ne kíváncsiskodj annyit Taissa.Hamar megöregszel-mondta hatalmas mosollyal az arcán.
Ez a mosoly engem is mindig mosolygásra kényszerít.Ma különösen csendes,és viszonylag normális.Kivéve a kisebb kirohanását a nappaliban.
-Tudod Taissa nagyon jól áll neked a háziasság-mondta nevetve.
Játékos megütöm a vállát,mire még jobban nevetni kezdett.Minden egyre érthetetlenebb. Hogy a fenébe tudok kijönni Harryvel? És így "játszadozni" és nevetgélni?De minden esetre nem panaszkodom,amíg ilyen kedves.
-Neked pedig az,amikor ilyen..kedves vagy.És lehet veled szórakozni.Végre a kedves Harry-mondtam vidáman.
-Azért ne éld bele magad túlságosan.Kedves vagyok,Gemma miatt.És mert itt az idióta pasija.De semmi több-mondta,s rögtön elkomorodtam.
Leugrott a konyhapultról,és a visszament a nappaliba a többiekhez.Kár volt neki megemlítenem hogy kedves,és hogy tetszik nekem ez az oldala.Befejezem az utolsó szendvicset is,és az asztalhoz hívom a társaságot.Meglep,hogy Niall még egy szót sem szólt hozzám.Lehet,hogy neki nem is számít annyit a múltunk mint számomra?Igaz,nekem ő volt az első komoly barátom.Neki viszont nem.Sőt elég hamar túltette magát rajtam,s már más lány oldalán van.Gemmáén.Akki Harry nővére.Hogy lehet ilyen kicsi a világ? Niall viccein nevet mindenki,kivéve engem és Harryt.Én már az összes viccét halottam több milliószor,így már nem találom őket annyira viccesnek,bár némelyiken elmosolyodom.Azt viszont nem értem,hogy Harry miért nem nevet rajtuk.Bár amennyire mogorva,így nem igazán találom meglepőnek. Vacsora után mindenki a nappaliba megy,és a kanapéra telepszünk.Kathy közli velünk,hogy neki még elkell mennie,mert dolga van,és éjszaka a barátnőjénél alszik,így elbúcsúzunk tőle.Gemma kiválaszt egy nyálas filmet,amit annyira nem bánok hogy meg kell néznem,de Harry és Niall arca elárulja hogy nekik nincs sok kedvük ehhez,de inkább nem szólnak semmit.A film alatt többször is ásítok,bár nem azért mert a film annyira rossz lenne,inkább azért mert elég fáradt vagyok.Gemma Niall ölébe hajtotta a fejét,és már alig tudja nyitva tartani szemeit.Harry kitámasztott fejjel,és fapofával bámulja a filmet.Semmi érzelmet nem vélek felfedezni az arcán.Tekintete előre mered és a tévét bámulja.Olyan szexi,ahogyan a tévéből áradó villanások meg-meg világítják az arcát.Zöld szemében csillogva tükröződik vissza a tévéből áradó fény.
-Látom sokkal érdekesebbnek találsz engem,mint a filmet-suttogja Harry mosolyogva,miközben még mindig a tévét nézi.
Elpirult arccal elmosolyodok,s nem szólok semmit.Hogy lehet valaki ilyen hatással rám?Teljesen megbolondulok tőle.
-Javaslom hogy mennyünk aludni-mondja Niall,és Gemmára néz.
Gemma csak ásít egyet,majd bólint,s kábán felül.Én is úgy döntök,hogy felmegyek aludni.Niall megkéri Gemmát hogy jöjjön utánam,és menjen aludni.Megígéri neki,hogy ő is mindjárt csatlakozik hozzá.Niall és Harry lent maradnak.Talán beszélgetnek,vagy még nézik a filmet,bár inkább az első választásra tippelek.
-Jó éjszakát Taissa-mondja álmosan Gemma,s eltűnik az egyik szobában.
Én is jó éjszakát kívánok neki,majd a szobámba sétálok.Kiveszek egy kényelmes pizsamát,majd a zuhanyzó alá lépek.Pár perc múlva kikászálódom,és fogat mosok, majd felöltözöm.
-Mit keresel itt?-kérdeztem,miután megláttam Hardint az ágyamon feküdni.
-Csatlakozom hozzád éjszakára-mondja,elhelyezkedik az ágyon.
-Nem tartom jó ötletnek-mondom,s az ágyamra ülök.
-Nem kérdeztem,hanem kijelentettem-mondta,majd betakarózott.
-Nincs jogod az ágyamban feküdni az engedélyem nélkül-húztam fel magam.
-Én is ugyan úgy ebben a lakásban lakom,ahogyan te,így van jogom ahhoz,hogy aludhassak,ahol szeretnék- mondta egy hatalmas vigyorral az arcán.
Hosszas órákon át tudnám sorolni az érveket,hogy miért nem aludhat velem az ágyamban,de inkább nem teszem meg,és egy rosszalló fejingatással én is az ágyba fekszem,és szándékosan az ellenkező irányba fordulok,hogy minél távolabb feküdjek Harrytől.
-Miért vagy ennyire távolság tartó?-kérdezte,miközben közelebb jött.
-Azért,mert engedély nélkül az ágyamban fekszel,és nem tartalak annyira jó barátnak,sőt semmilyen barátnak,hogy veled aludjak. Plusz az anyámmal jársz,és közben meg velem játszadozol-köptem ki a szavakat határozottan, miközben felé fordultam,hogy szembe nézhessek vele.
-Taissa.A Kathyvel köztünk lévő kapcsolatról inkább szót se ejts,mert nem tudod,és nem is érted ezt az egészet.
-Persze hogy nem értem Harry.Esélyt sem adtok rá hogy megértsem-mondtam teljesen kikelve magamból.
-Taissa.Azért mert..mert nem adhatunk esélyt egyenlőre arra,hogy megértsd-mondta,s kissé idegesen beletúrt a hajába.
-Köszönöm Harry...a semmit-mondom,majd elfordulok tőle,és becsukom a szemem,bár nemigazán tudok majd aludni ezek után.
-Sajnálom Taissa-mondta,majd közelebb jött,s derekamra helyezte kezét.
-Harry,hagyjál békén-mondtam idegesen.
Meleg keze még midig derekamon pihen.
-Harry..kérlek,vedd le a kezed rólam!-mondtam,s felé fordultam.
-Miért csinálod ezt velem Taissa?-kérdezte,s tekintete mélyen enyémbe férkőzött.
-Mit Harry? Mit csinálok én veled?-néztem rá értetlenül.
-Azt,hogy ennyire ellágyítasz-mondta.
Meglepődötten néztem rá.Én ellágyítom Harry Stylest?Halványan elmosolyodom,s közelebb megyek hozzá.Egy pillanatra elfeledkezem mindenről.Karjaiban megnyugvást találok.Fogalmam sincs mi ütött belém.Az egyik pillanatban kinem állhatom Harryt,de a kedves szavai,és tettei engem is ellágyítanak.Csak azt éri el vele,hogy jobban megkedveljem.Tudom hogy ez nem fog jól elsülni,mert pofára fog ejteni,de most nem érdekel.Érzem szuszogását,mert szorosan magához von.Becsukom a szemem,s már pillanatok alatt álomba is merülök.

2 megjegyzés: