2015. augusztus 16., vasárnap

I.

Sziasztok! WOW! Még csak tegnap került fel a prológus,és már is rengeteg visszajelzést kaptam,hogy tetszik nektek a történet.Köszönöm a kommenteket,a követéseket,és persze a pipákat is. :) Remélem, továbbra is jelzitek nekem,hogy hogyan tetszik a történet.Meghoztam az első részt,és remélem hogy ez is elnyeri a tetszéseteket. Jó olvasást! -Kriszti xx


Chapter 1


 A csengő megnyomása után,szinte rögtön kinyílt az ajtó.Anyám volt az.Rövid,szőkésbarna haj,gyönyörű szürkés szemek.
-Taissa!-mondta hatalmas mosollyal arcán
-Anyu!-mondtam,s megöleltem.
Szorosan  magamhoz öleltem.Újra érezhettem illatát,és ismét karjai fogtak át.
-Mennyit változtál-mondta,s lemért szemeivel.-Gyönyörű vagy-mosolygott.
-Köszönöm anyu.Te is gyönyörű vagy-mondtam még mindig hatalmas mosollyal.
-De ne csak álljunk itt.Gyere-mondta,s megfogta egyik bőröndöm.
Becipeltük,majd a nappaliba sétáltunk.Hatalmas.És ízléses.Anyunak mindig is volt érzéke a lakberendezéshez.A fehér,szürke és néhol fekete színek uralták a lakást. Egy lépcső vezetett fel az emeletre.Valószínűleg a hálószobák találhatóak ott.
-Kérsz valamit inni?Teát,vizet?Vagy esetleg valami mást?-kérdezte,és már indult a konyha felé.
-Egy teát elfogadnék-mondtam,s követtem.
Ő csak bólintott,s már elő is vett két bögrét.Leültem az asztalhoz.A konyha is gyönyörű volt.Fogadni mertem volna,hogy az az egész ház gyönyörű.Anya még mindig csodás,akárcsak eddig.Ő is változott két év alatt,de még mindig ugyan olyan törődő,mint volt.
-Tessék-mondta,s leült elém.-És mesélj.Mi történt veled?-kérdezte kíváncsian.
-Leérettségiztem,és dolgoztam egy kis boltban,aztán most itt vagyok-mondtam.
-És,a fiúkkal mi a helyzet?-nézett rám mosolyogva.
-Volt egy barátom.Niallnek hívták,de volt köztünk egy kis konfliktus,így elváltak útjaink-meséltem.
-Meddig voltatok együtt?-kérdezte.
-Körülbelül három évig.Pár hónapja szakítottunk-mondtam,s kortyoltam egyet teámból.-És veled? Mi a helyzet?-mosolyodtam el.
-Hát....
Hirtelen abba hagyta mondandóját,mikor egy srác jelent meg az ajtófélfának dőlve.Csak egy alsónadrág volt rajta.Testét tetoválások borították.Göndör,barna haja vállára hullott. Zöld szemei pedig csak úgy égettek.
-Jó reggelt-mondta,s egy puszit nyomott anyám arcára.-Ő a lányod igaz?Szia.Harry vagyok.Harry Styles-mondta,s kezét nyújtotta felém.
-Öhm,szia.Taissa vagyok-mondtam meglepődötten,de elfogadtam a kéznyújtást.
-Taissa,ő a barátom-mondta anya,s Harryhez bújt.
Mi? Ez most komoly? Anyámnak barátja van? És nem is szólt? És..és egyáltalán mióta? És hány éves ez a gyerek? Túl fiatal anyámhoz.20 körül lehet.Anyám meg....42 éves.Ez..huh.Mi?
-Örülök-mondtam,s egy erőltetett mosolyt jelenítettem meg arcomon.
-Én is örülök-mondta Harry,s szemével végigmért.
Egy mosoly jelent meg arcán.
-Készítek egy kávét.Megvártok a nappaliban?-kérdezte anya,s felállt.
-Persze-mondta Harry,s a nappaliba indult.
Kicsit hezitáltam,majd én is elindultam utána.Vele szembe ültem le,egy fehér bőrkanapéra. Szótlanul ültünk egymással szemben.Éreztem,hogy tekintete rajtam pihen.Szinte égette testem.Ez elég kellemetlen. Remélem,hogy szereti anyámat,ez a...nem is tudom milyen szót használjak erre a...férfira. Arcára néztem,és pimasz mosoly jelent meg rajta. Azt hiszem,egy kicsit megijeszt.De közben undorítónak tartom ezt az alakot.
-Itt is vagyok-mondja anya mosolyogva,s lehuppan Harry mellé.
-Köszönöm-mondja,s egy puszit nyom anyu arcára.
-Gyere.Megmutatom a szobád-mondta,s felállt.
Megfogtuk bőröndjeimet.Harry is segített,így könnyebben felcipeltük őket a lépcsőn.
-Tadaaa!-mondta anya,s kinyitotta az ajtót.
Hatalmas ez a szoba.És gyönyörű.Egy hatalmas ágy van a közepén,fehér párnákkal és huzattal.Mellette éjjeli szekrények.Az ágy felett egy hatalmas kép,ami egy vízesést ábrázol. Lámpák,és még több kép is elvan helyezve a szobában. A fal szürkés színben pompázott. Egy szekrény is elhelyezkedik,ami szintén hatalmas. És még két ajtó van a szobámban.Az egyik átlátszó üveges,így láttam,hogy a teraszra néz.A másik ajtóra néztem,majd Harry megszólalt.
-Ott egy fürdőszoba van.Ami csakis a tied-mondta mosolyogva.
Anya pedig bólintva helyeselte ezt.
-Tetszik?-nézett rám.
-Igen,ez gyönyörű-mosolyogtam,s megöleltem anyát.


Elég sokáig beszélgettem anyáékkal.Mint kiderült,Harry 21 éves,és már fél éve anyámmal él.Szobámba sétáltam,majd leültem ágyamra,és elkezdtem kipakolni ruháimat.Rendezetten bepakoltam őket a szekrénybe.Kemény egy órába telt mire mindent elpakoltam.Fáradtan zuhantam ágyamra.Nagyon kényelmes és puha.Már most eltudtam volna rajta aludni.De még zuhanyoznom kell,és fogat is mosnom. Elővettem egy tiszta bugyit szekrényemből,és pizsamámat. A fürdőbe sétáltam, ruháimat addig felakasztottam,majd a zuhany alá vetettem magam.Űbergyors sebességgel zuhanyoztam.Megtörölköztem,aztán magamra kaptam ruhámat.Fogat mostam,és vetettem is magam az ágyba.Pár perc múlva hangokat hallottam a földszintről.Mintha anya és Harry veszekednének.Kiszálltam az ágyamból,és halkan kimentem az ajtón.A lépcsőhöz sétáltam,de nem mentem le a földszintre.
-Nem!Sajnálom Harry.Ehhez most nincs kedvem.Fáradt vagyok,és reggel dolgoznom kell-mondta anyám,és ellökte magától Harryt.
-Sosincs hozzá kedved,ahogy semmi máshoz sem-mérgelődött Harry,majd elindult felfelé.
Gyorsan szobámba szaladtam,és becsuktam magam mögött az ajtót.Hallottam hogy csapódik az ajtó.Valószínűleg Harry a szobájukba ment.Kilestem ajtómon,majd láttam hogy anyám is felfelé indult.Becsuktam az ajtót,és ismét ágyamba feküdtem.Halk susmogást hallottam anyáék szobájából. Pár percig még hallottam,aztán vége lett.Becsuktam szemem,s aludtam.

10 megjegyzés:

  1. Uh durva .. én nem tudnám mit mondanék ha anyám össze jönne egy majdnem velem egy idős fiúval :o de látom nem nagyon jönne ki Harryvel már ...

    VálaszTörlés
  2. Hm izgatott vagyok mit hozol ki ebből az egészből <3

    VálaszTörlés
  3. Wow... :D jó lett !! :)
    Nem igazán tudok mit komizni de muszáj írnom :DD várom a kövit! ^^

    VálaszTörlés
  4. Ez igen.. Nagyon ugyes vagy es nagyon jol is irsz 👌🏻👌🏻 nagyon tetszik es varom mar a kovit❤️❤️❤️

    VálaszTörlés
  5. Tudom hogy van meg további rész is de ha nem baj ide is írnék egy kis véleményt/kommentet!
    Szia!
    Hát az hogy Harry Taissa anyjával kavar az durva! Hát mégiscsak 20 év basszus! :/ Nem igazán jön be de ez a rész de ígéretesnek néz ki! Mert lehet hogy itt Harry még kavarni fog a csajjal! Na de ennyi amit akartam! :) :)

    VálaszTörlés