2015. augusztus 18., kedd

III.

Sziasztok drágáim! :) Folyamatosan érkeznek a kommentek,amiknek nagyon örülök! Már 5-ten vagytok a rendszeres olvasóim,pedig még csak 3 napja kezdtem el a blogot. Nagyon jól esik minden. Amíg tart a nyár,igyekszem napi szinten hozni a részeket,vagy legalább egy héten 3-4szer. Suliidőben még nem tudom hogy lesz ez az egész. De addig is hozom rendszeresen a részeket.Mellesleg készítettem a bloghoz egy videót.Oldalt, a menü fülnél megtaláljátok. Ha itt vagytok,mindenképpen hagyjatok magatok után nyomot! Itt is a következő rész.Jó olvasást! :)-Kriszti xx


Chapter 3.


Már egy ideje fent vannak.Túlságosan kíváncsi vagyok,mit csinálhatnak.Felálltam a kanapéról,és az emeletre igyekeztem.Az ajtója elé lépkedtem.Túlságosan csend volt.Semmit sem hallottam. Kisétáltam a teraszra,majd óvatosan belestem az ajtóüvegen. Ott álltak mind a hárman egy kis
körben. Nem hallottam miről beszélnek.Próbáltam szájról olvasni,de az nem az én műfajom. Harry hirtelen elindult a terasz ajtóhoz,én pedig olyan gyorsan szaladtam szobámba,amilyen gyorsan csak tudtam. Ágyamba feküdtem,mintha már itt feküdtem volna eddig is.Harry bejött.
-Mit csinálsz? -kérdezte,közben a plafont bámultam.
-Amint látod,semmit-mondtam,s felültem.
-Nagyon érdekesnek tűnik-mondta szarkasztikusan.
Pár pillanatig elbambult.Szemébe néztem,s végigmértem testét.
-Harry.Gyere már.Mi tart ennyi ideig?-lépett be Louis a szobámba.
-Semmi.Nem rád tartozik.Kifelé-mondta,s ő is utána ment.
Kiléptek a terasz ajtón,Megkönnyebbülve dőltem le ágyamra,és kifújtam a levegőmet.Azt hittem,Harry megint terrorizálni,vagy esetleg fenyegetni fog.De békén hagyott.Hirtelen Niall jutott eszembe. Hasonlít Harryre.Ő is olyan akaratos mint Harry. De nagyon szerettem őt.Talán még mindig szeretem őt.Sajnálom hogy vége lett kettőnk közt mindennek.Apa is kedvelte.De rengeteget titkolózott. Amikor drogot találtam nála,esze ágában sem volt elmondani,miért kell neki. Vagy egyáltalán azt,hogy neki kell-e. De azok a pillanatok,amikor csókolt,ölelt,vagy hozzá bújhattam,és mellette aludhattam,mindent megért.Bárcsak ismét láthatnám egy pillanatra.Oldalra fordulok,s éjjeli szekrényemen lévő képre tévedt a szemem. Nate és én vagyunk rajta. Milyen boldogan mosolyog.És én is.Mennyire hiányzik is.Még mindig emlékszem,mennyire sírtam,mikor anyám közölte,hogy nincs a házban.Sem sehol a közelben.Egy és fél évi keresés,és semmi nyom.Azt hiszem,anyámnak ez is fájt ott legbelül.És emiatt is költözött le.Hogy új életet kezdhessen.Sikerült is neki...csak elrontotta.Egy olyan srác mellett él,aki egy szemét,kétszínű alak.Nem is szereti anyámat.Teljesen felháborít.Miért kell ezt tennie vele? Csak fájdalmat fog okozni neki,és összezuhan. Bárcsak elmondhatnám neki.Hogy minél hamarabb megtudja.De nem tehetem...Harry megfenyegetett.És azt hiszem,félek tőle.És a haverjaitól is.
-Édeske-zavarja meg Louis a gondolatmenetemet.-Nem készítenél nekem egy kávét?-néz rám,s beljebb jön.
-Nem vagyok cseléd.És nem is ismerlek.Szolj Harrynek,majd ő megcsinálja.Ne engem ugráltass-mondtam kicsit felemelve a hangom.
Feldühít. Elkezdett felém indulni.Én hátráltam,majd a fal az utamat állta.Teljesen előttem állt,mozdulni sem tudtam.
-Szépen megkértelek rá,hogy készíts egy kávét.Azt hiszem,világos voltam-mondja,közben kezemet szorította.
-Állj már le te barom!Mi a faszt csinálsz?-húzta el Harry tőlem Louist.
-Megkérdtem,hogy készítsen egy kávét,erre a ribi elkezd ellenkezni és kiosztani-mondja,s közben kirántja a karját Harry szorításából.
-Miért csicskáztatod?Nem voltál már itt elégszer ahhoz,hogy tudd hol a konyha?Idióta!És  most jobb ha mentek Liam-el-mondja Harry,majd kilöki Louis az ajtón.
Harry rám vet egy pillantást,majd kisétál.Azt hiszem,kezdek egyre jobban félni.Kezemre néztem. Kicsit égett a hely,ahol megszorított és meg is látszott a nyoma.Nagyon erősen szorított a srác.Azt hiszem,nem tudja kordában tartani az ingereit.
-Jól vagy?-kérdezte Harry mikor bejött a szobámba.
-Igen.Miért?-néztem rá értetlenül.
Hirtelen mi ütött Harrybe?Miért kérdezősködik.
-Csak kérdeztem-mondta,s már ki is sétált.
Hát ez gyors volt.


Könyvemet olvastam,mikor korgó gyomrom megzavarta ezt.Hány óra lehet?Kezembe fogtam telefonom.18:51. Eléggé elszaladt az idő.Könyvjelzőmet,a 234. és a 235. oldal közé helyeztem.Felálltam ágyamból,majd a lépcsőn siettem le.Harry a kanapén feküdt a nappaliban.Azt hiszem alszik.Közelebb sétáltam,s az arcára néztem.Pillái arcán fekszenek,s édesen szuszog.Kezei összekulcsolva mellkasán.Elmosolyodtam,majd a konyhába sétáltam.Most eszméltem rá,hogy én az előbb mit is gondoltam Harryről.Hogy csinálja ezt? Az egyik pillanatban azt gondolom róla,hogy egy seggfej,a másik pillanatban meg elolvadok tőle.Beraktam a melegszendvicseket a mikróba,majd a pultra ültem.Tökéletesen ráláttam Harryre.Olyan nyugodt,és ártatlan.Mellkasa fel, és le mozog miközben szuszog.
-Ki kéne venned a mikróból a kaját,nem csak engem bámulni-mondja Harry.
Mi? Honnan tudta hogy figyelem?Éreztem,hogy elpirulok,majd leszálltam a pultról,s kivettem a melegszendvicseket.
-Nekem is csináltál?-kérdezi,miközben kómásan mellém áll,s a szendvicsekre néz.
Én csak bólintottam egyet,majd odaadtam neki az egyiket.Egymással szemben ültünk le,majd elkezdtünk enni.
-Honnan tudtad hogy.....figyellek?-kérdeztem
-Már akkor ébren voltam amikor lejöttél a lépcsőn,és a kanapénál figyeltél-mondja,s elvigyorodik.
-Bassza meg!-mondom halkan,reménykedve,hogy nem hallotta meg.
Felkuncog,majd rám néz.Ügyes vagy Taissa.Meghallotta.Teljesen elpirultam.Hallottam hogy csörög a telefonom.Felrohantam a lépcsőn,majd felvettem.
-Hallo?-szoltam bele.
-Szia kincsem.Minden okés?-szólt anya a telefonban.
-Figyelj anya...mondani akarok valamit-mondom.
-Hallgatlak szívem-mondja.
-Harry azt mondta hogy....-mondom,majd megfordulok,s látom hogy ott áll az ajtóban.
Nagyot nyelek,s szinte kiejtem a telefont a kezemből.Most mit tegyek?Mit mondjak?Mit kapok ezért Harrytől? Világosan megmondta hogy ne mondjak semmit.
-Igen?-szólt bele ismét.
Harry kikapta a kezemből a telefont,majd a füléhez emelte.
-Szia Kathy.Csak azt,hogy szeretlek.Persze,minden okés.Igen,már ettünk.Rendben,mi megleszünk ne aggódj-mondta Harry,s rám nézett.-Szeretünk.Jó szórakozást-mondta ki,majd letette a telefont.
Rám nézett,s zöld szeme sötétebbre váltott.Egyre közelebb jött,s nem állt meg.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó lett ez a rész is :)
    Alig várom a kövit.
    Szuper lett a videó is, amit a bloghoz csináltál :) ^^
    Csak így tovább csajszik! :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen! :) Ma érkezik a következő rész! :)

      Törlés