2015. augusztus 15., szombat

Prológus

Sziasztok! Úgy éreztem bele kell kezdenem ennek a történetnek az írásába.Remélem,hogy tetszeni fog nektek,és hogy felkelti az érdeklődéseteket.Ez a rész nem lesz olyan borzasztóan hosszú,de remélem nem bánjátok.Ez még csak a prológus,és a részeket pedig hosszabbra fogom írni.Szeretném ha jeleznétek valamivel azt felém,hogy tetszik nektek a sztori,és jól is esne. Nem is húzom tovább az időt. Jó olvasást! :) -Kriszti xx

Prológus


Szemeim kipattantak amikor meghallottam a villám csapását kintről.Az eső zuhogott.Az ég szürke,és borús volt.Az órára pillantottam.6:17. Hamarabb keltem mint kellett volna. Itt a nap. Anyához költözöm. Szüleim 2 éve elváltak,és apám a barátnőjéhez költözik.Nem nagyon bírom a nőt,így
apával úgy döntöttünk,hogy anyához költözöm Londonba.Megdörzsöltem szemeimet,majd felültem az ágyon.Szédelegve lassacskán eljutottam a fürdőhöz,majd a zuhany alá vetettem magam. A víz jól esett fáradt testemnek,és felfrissültem.Elzártam a vizet,majd egy törölközőt tekertem testem köré,s egy másikat turbánban fogtam fel fejemen.A szekrényemhez sétáltam,majd elvettem onnan az összeállítást,amit kikészítettem magamnak. Hajam leengedtem,majd átfésültem,és megszárítottam.Csendesen lépkedtem le a lépcsőn.A cuccaimat már tegnap bepakoltam,így ezzel most nem kell foglalkoznom. A konyhába lépve,apám az asztalnál ült,és kávét ivott.
-Jó reggelt-mondtam,s egy puszit adtam homlokára.
-Jó reggelt-engedett el egy mosolyt,majd szürcsölt egy újabbat kávéjából.
Készítettem magamnak egy bögre teát,majd lehuppantam mellé az asztalhoz.Eléggé szokatlan lesz ismét anyával lakni.2 év alatt nem tartottam vele a kapcsolatot,csak néhányszor beszéltünk telefonon. Amikor én kerestem,folyton arról beszélt,hogy mennyire elfoglalt.Nem tudom miért lehetett annyira elfoglalt.
-Kincsem lassan indulni kéne-mondja apám.
Én csak bólintottam egyet,majd a bögrémet a mosogatóba tettem.Felmentem az emeletre,majd még egyszer körbenéztem a szobámban. Megfogtam telefonomat,zsebre tettem,majd a bőröndjeimet apával a kocsiba tettük.Bevágódtam az anyós ülésre,majd elindultunk.Az eső kopogott az autó ablakán. Fülhallgatómból Ed Sheeran-Photograph című száma hallatszott. Körülbelül két órás út állt előttünk. Kicsit izgatott voltam,hisz két éve nem láttam anyát.Egyáltalán örül annak,hogy hozzá költözöm? Igaz,a telefonban azt mondta,hogy nagyon örül ennek,viszont nem voltam ebben biztos. Apámmal sokat veszekedtek,így a válásnál kötöttek ki.


Házak egymás mellett sorakoztak.Apám leparkolt egy ház előtt. Rám nézett,majd kiszállt.Csomagjaimat kiszedte,és a ház elé segített vinni.Az épületre pillantottam.Fehér,és fekete színben pompázik,egy emelettel. Fehér keretű ablakok,és egy fehér bejárati ajtó.
-Szeretlek apa-öleltem meg,majd elmosolyodtam.
-Én is szeretlek kincsem-mondta,s szorosan magához ölelt.-Amikor tudok,eljövök és meglátogatlak-mondta,majd elengedett.
-Rendben-mondtam bólogatva.
Az autóhoz sétált,majd beszállt.Integetett,s elindult.A bejárati ajtó felé fordultam,majd egy kis hezitálás után,megnyomtam a csengőt.

6 megjegyzés:

  1. Hm :3 várom a kövi részt ... jó a blog címe is kapcsolódik a prológushoz mivel ebből nem nagyon tudtam meg semmi szinte <3 és ez nem rossz indulatból mondom ha nem mer felkeltette az érdeklődésem <3 - <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,és igyekszem vele,remélhetőleg ma felkerül az első rész. :)

      Törlés
  2. Sziaa :) eddig tetszik a blogod ;)
    Várom az 1.részt :D

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Jól kezdődik! Bár egy kicsit rövid lett!
    U.i.:Siess a következő résszel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm,és igen rövid lett,hisz ez még csak a prológus. És hamarosan felkerül az első rész!

      Törlés