2015. augusztus 25., kedd

VIII.

Sziasztok drága olvasóim! :) Sajnálom,hogy két napig nem volt rész,de gólyanapon voltam és fáradt is voltam,így nem akartam nektek egy összeszedetlen,összecsapott részt hozni.Remélem,megértitek,és most már itt is lenne a 8.rész,ami remélem elnyeri a tetszéseteket.Hagyjatok magatok után nyomot! :) Jó olvasást! :) -Kriszti xx

Chapter 8.


A tévé előtt ültem egyedül.Harry már órák óta elment.Ajkamon még mindig érzem ajkai ízét. 
Érintése,még mindig ott ég bőrömön.Összezavar,és nem tudom mit tegyek.Bunkó,de mégis valami teljesen megőrjít engem,ami hatására,nem tudok ellen állni.És néha,amilyen kedves,és megértő,az
pedig mindig meglepetés számomra.Gondolatmenetemet Harry szakította meg,amikor belépett az ajtón. Szitkozódva rohant fel az emeletre.Kikapcsoltam a tévét,majd kisebb hezitálás után,én is felmentem az emeletre.
-Harry-léptem közelebb hozzá.-Minden rendben?-néztem rá.
-Semmi sincs rendben Taissa-mondta,s teljesen felém fordult.
Egy vágást láttam arcán,amiből még mindig csepegett a vér.
-Mi történt?-léptem közelebb,s szemügyre vettem a sebhelyet.
-Nem fontos.Semmi bajom-mondja,majd kikerülve leül ágyára.
-Ezt fertőtleníteni kell.Hagy segítsek-mondtam,s már kutakodni is kezdtem az egyik szekrény ajtónál a fürdőben.
Megtaláltam a fertőtlenítőt,meg egy apró pamacsot ami segítségemre lesz.Közel sétáltam hozzá, majd óvatosan törölgetni kezdtem a sebet.
-Sssz!-szisszent fel Harry tetteimre.-Ez csíp-mondta,s egy pillanatra kezemhez kapott.
-Ez természetes.Hagy folytassam-mondtam,majd folytattam.-Nem olyan vészes.Minden rendben lesz vele-mondtam,s szemébe néztem.
Hatalmas zöld szemeiben idegességet,fáradtságot,félelmet és fájdalmat véltem felfedezni. Elmerengtem.Megráztam a fejem,majd elment tőle.
-Készen vagyunk-mondtam zavartan.
-Köszönöm-ragadta meg kezemet,s közel húzott magához.
-Harry-mondtam,s továbbmentem.
-Mi a gond?-kérdezte,s követett.
Kidobtam a pamacsot.A fertőtlenítőt pedig a helyére tettem.
-Harry.Mondtam már,hogy ne csináld ezt velem-mondtam,s a lépcsőn haladtam le.
-Mit?-kérdezte,majd megálltam.
-Ne csókolgass,ne puszilgass,és tartsd az 1 méter távolságot.Minimum 1 méter távolságot-mondtam,s hátrébb toltam.
-Ne viccelj már.Ne mond azt,hogy nem élvezted mind ezt.Láttam az arcod.Éreztem a hevesen verő szíved,és hallottam a gyors lélegzeted.Ne tudod bemesélni nekem,hogy egy kicsit sem élvezted-mondta,s közelebb jön.
Teljesen leszarja azt,amit az előbb mondtam neki.Nem érdekli semmi,csak teljesüljön az amit akar.
-Nem tartod tiszteletben egy kicsit sem azt,amire megkértelek-mondom.
-Ez nem arról szól,hogy tisztelem-e a kérésed,vagy sem-mondta,s még közelebb lépett.
-És szólnék,hogy Gemma beugrik látogatóba pár napra.Remélem nem zavar-mondja,s levágódik a kanapéra.
Ki az a Gemma?Egy lány akivel kavargat?
-Ki az a Gemma?-kérdeztem.
Felnevetett,majd a szemembe nézett.
-Pár perc és megérkezik,szóval....-mondta,s mellém ült.
Közel ült hozzám,s kezét combomra helyezte.Levettem onnan kezét,s a saját lábára helyeztem.
-Nem az én combomat szeretném tapizni-mondta egy huncut mosollyal az arcán.
-Sajnálom,de más combját nem hiszem hogy simogathatod jelen pillanatban-mondtam.
-Pedig,én tudnám kiét simogatni-mondta,s ismét elhelyezte kezét.
-Harry,ne legyél bunkó-mondtam,s felálltam.
-Sziasztok-mondta egy női hang,amint belépett az ajtón.
Szőkés barna haj,magas,és...hasonlít Harryre??!
-Szia-mondta Harry,majd odasétált,és megölelte.
Levette cipőjét,majd Harry a nappaliba vezette.
-Szia-mondta hatalmas mosollyal,majd átölelt.
Milyen közvetlen,és kedvesnek tűnik.De még mindig nem tudom,ki ő.
-Gemma vagyok.Harry nővére-mondta,miközben leült mellém.
-Oh..Taissa vagyok,Kathy lánya-mondtam.
Remélem,tudja,hogy Kathy az anyám.És igen.Ő Harry nővére.
-Hát persze.Örülök hogy találkozunk-mondta,még mindig hatalmas mosollyal.
Harry is lehuppant közénk.Harryre nézett,majd rögtön eltűnt a mosoly az arcáról.
-Harry!Mi történt?-kérdezte,majd óvatosan a sebéhez ért.
-Semmi nagy dolog.Csak egy apró baleset-mondta,majd enyhén elmosolyodott.
Egy apró baleset?Ez olyan, mintha valaki szándékosan vágta volna meg...késsel.
-Biztos?És jól vagy?-kérdezte aggódóan.
-Igen Gemma,jól vagyok.Taissa lefertőtlenítette nekem,szóval...minden rendben-mondta,s megsimította kezét.
Gemma csak bólintott egyet.
-Sziasztok-lépett be Kathy az ajtón.
Levette cipőjét,majd ránk nézett.Megpillantotta Gemmát,majd elmosolyodott.
-Szia Kathy-mondta Gemma,majd megölelte Kathyt.
Biztosan találkoztak már.
-Gemma.Hogy vagy?-kérdezte,s anya is csatlakozott hozzánk.
-Hozok valamit inni-mondta Harry,s a konyhába ment.
-Segítek-mondta Gemma,s utána ment.
Anyára mosolyogtam,majd megszólaltam.
-Megnézem őket-mondtam,s felálltam.
-Rendben.Én is mindjárt jövök-mondta,s az emeletre sétált.
Lassan a konyhához sétáltam,maj megálltam egy ponton,ahol nem láttak.
-Nem mondhatsz neki erről semmit.Rendben?-kérdezte Harry.
-Persze.Értem-mondta Gemma,miközben poharakat vett elő.
-Még nem tudja,és egyenlőre nem is tudhatja-mondta Harry,majd elindult vissza a nappaliba.
Gyorsan vissza szaladtam,s helyemre ültem,mintha semmi sem történt volna.
-Itt is vagyunk.Kathy?-kérdezte Gemma,miközben leült mellém.
-Öhmm...mindjárt jön-mondtam halványan elmosolyodva.
-Csodás anyád van-mondta Gemma.
Elmosolyodtam,majd rá pillantottam.
-És..mi a helyzet a ti anyukátokkal?-kérdeztem.
-Jelenleg New York-ban él-mondta Gemma,majd Harryre nézett.-Innen majd hozzá repülök pár napra-mondta.
-És te..itt élsz Londonban?-kérdeztem.
-Igen.Itt élek a barátommal.És itt is születtem-mondta boldogan.
-Miről maradtam le?-kérdezte Kathy,miközben sétált a lépcsőn.
-Nagyon semmiről,hisz te már tudod ezeket-mondta Gemma.
Tovább beszélgettünk még hosszú órákon át.Sokat nevettem végre,amiért nagyon hálás vagyok most Gemmának.Később anya és Gemma mondták hogy fáradtak. Gemmának anyáék megmutatták a szobáját,majd elrendezkedett és aludni ment.Anya is így tett.Én még a nappaliban maradtam,majd a poharakkal a konyhába mentem,és elmostam őket.
-Hogy tetszik Gemma?-jött egy hang a ajtó felől.
Harry az.
-Kedves,és gyönyörű lány-mondtam.-Kedvelem-mondtam egy kisebb mosollyal az arcomon.
-Jobban kedveled mint engem?-kérdezte Harry,majd hátulról átkarolt.
Nyeltem egyet,majd felé fordultam.
-Igen,azt hiszem igen-mondtam,bár ezzel vitatkozhatnék.
-Biztos vagy ebben?-kérdezte,miközben fülemhez hajolt.
-I-igen-mondtam kissé zavartan.
Megint kezdi.Puszikkal árasztja el nyakam.A pultra ültet,majd folytatja.Kezem automatikusan is hajánál köt ki.Göndör fürtjei közé nyúlok,majd lassan dúrom.Keze pólóm alá téved,majd a hátamat kezdi simogatni.Rám pillant.Csókra készül.Elfordítom fejemet.Én ezt egyszerűen nem csinálom.NEm csinálhatom ezt,miközben tudom,hogy anya szereti őt.
-Fáradt vagyok Harry-mondtam,majd felrohantam az emeletre.
Elvégeztem esti rutinomat,majd az ágyba borultam.Körülbelül fél óra forgolódás után,sikerült elaludnom.

18 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon jó lett ez a rész :)
    Imi-imi-Imádoooom :$$$
    Várom a. kövit.
    Milyen volt a gólyanapod? Nem táborotok volt? Melyik suliba fogsz járni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Hamarosan érkezik.
      Jól éreztem magam gólyanapon,és Kecskeméten fogok járni a Széchenyi István Vendéglátóipari és Idegenforgalmi szakközép és szakiskolába, a vendéglátóipari szakközép részére.

      Törlés
  3. Nagyon tetszik! Egyszerűen imádom! Minél előbb a következő rész! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia, egy díj vár a blogomon :)
    http://azarnyekmacskatanca001.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett ez a rész is :)
    Alig várom a következőt xxX

    U.I : Nagyon szépen köszönöm a díjat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Hamarosan érkezik! :)
      Igazán nincs mit. :)

      Törlés
  6. Szia.:) egy díj vár rád itt: http://rapdrawing990622kulsoszemmel.blogspot.hu/p/dijak.html?m=1

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Építő jellegű kritikám lenne (a díj miatt): a vesszők és a pontok után mindig tegyél szóközt! Szebb lesz a külalak. :)

    VálaszTörlés
  8. Szia. A blogomon vár rád egy díj...

    http://hamishamupipoketortenet.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  9. Na szóval... csak most kezdem blogodat, de már nagyon tetszik :) kívácsi vagyok mi lesz Harry és Tarissa között, mert valami biztosan, ugye? ;) Siess a kövi résszel, mert alig bírom kivárni :)
    Ui.: nagyon jól írsz, úgyhogy nehogy abbahagyd nekem! :)

    VálaszTörlés
  10. Díj: http://atanaromaparom.blogspot.hu/2015/08/dijak.html :)

    VálaszTörlés
  11. Wow! Köszönöm szépen mindenkinek! :D

    VálaszTörlés