2015. augusztus 22., szombat

VII.

Sziasztok!Köszönöm szépen a kommenteket,kattintásokat,és a követéseket! :) Nagyon jól esik,tényleg. Nem tudom mit mondhatnék,hisz folyamatosan csak gyűltök,és egyre többen mondjátok,hogy tetszik nektek a történet. Imádlak titeket!! <3 Hagyjatok magatok után nyomot! ;) Jó olvasást!- Kriszti xx

Chapter 7.


Kinyitottam szemeimet.Nem sokat aludhattam,de nem is igazán tudtam.Telefonomat kómásan kezembe fogtam,majd felnyitottam. 3óra van.Visszatettem helyére,majd szédelegve kiszálltam ágyamból.Fürdőbe irányítottam magam.Tükrömbe néztem,s a látvány egyáltalán nem tetszett.Kisírt, piros szemek,alattuk táskák.Kiszáradt ajkak,kócos haj.Sóhajtottam egyet,majd kisétáltam az ajtómon, s a nappaliba battyogtam.Harry ült a kanapén.
-Miért nem alszol?-kérdezte miközben leültem mellé.
-Ezt én is kérdezhetném tőled-mondom.
-Nem bírtam aludni.Meg Kathy hamarabb ment el,így én sem aludtam már vissza-vonja meg a vállát.
-Én meg csak felkeltem.Nem bírtam többet aludni.Nem mintha olyan sokat aludtam volna-mondtam.
-Nem aggódj semmi miatt-mondta.
Szemébe néztem,majd végigpillantottam rajta.Kezénél megakadt a szemem.Vagyis az ujjpercein. Pirosak voltak,és néhol felszakadt a bőr.
-Harry!Mi történt a kezeddel?-kérdeztem,s felemeltem őket.
-Semmi.Nem érdekes-mondta,s kirántotta kezeit kezeim közül.
-De!Kérlek Harry..mond el-mondtam,s közelebb ültem hozzá.
Aggódóan figyeltem.Azt hiszem..aggódom érte is.
-Megvertem valakit.Azt aki Kathyt bántotta-mondta.
Nyeltem egyet.Tudja hogy ki volt az?
-Tudod kitette?-kérdeztem,s kerestem tekintetét.
-Igen.Louis és Liam segített nekem-mondta.
-Azért jól vagy,ugye?-kérdeztem.
-Aggódasz értem?-kérdezte,s a huncutság megjelent az arcán.
Máris eltűnt a kedves Harry,és megjelent az undorító.
-Nem..dehogyis-hazudtam.
-Látom rajtad,hogy hazudsz.Láttam a szemedben hogy aggódsz-mondta,s arca centikre volt az enyémtől.
-Én Kathy miatt aggódom,nem miattad-mondom.
Végül is,nem hazudtam nagyot.Mert Kathy miatt is aggódom.
-Gyorsan dobog a szíved.A légzésed hevesebb,mint eddig-mondja,s ajkai már fülemet érintik.
Nagyot nyeltem,s elfordítottam fejemet.
-Mond hogy akarod.Tudom,hogy szeretnéd-mondta,majd egy puszit adott fülem alá.
Szakadozottan vettem a levegőt.Még egy puszit adott az előbb érintett helyre,majd nyakamra tévedt. Puszikkal árasztotta el ugyanazt a helyet újra,és újra,majd szívni kezdte.Mély levegőt vettem,majd szakadozottan kifújtam.
-Harry-mondtam,s mellkasára tettem kezem,és eltoltam magamtól.
-Nem tetszik?-kérdezte.
-Harry..ez nem helyes.És kérlek,hagyd abba-mondtam,s kicsit arrébb ültem.
-Mi nem helyes Taissa?-kérdezte,s ő akkor is közelebb jött.
Megint olyan közel ült,mint az előbb.Nem bírtam hátrébb menni,mert a kanapé kartámlája megakadályozta.Felpattantam.
-Ez az egész,nem helyes.És megvertél egy ember,Harry!-néztem rá.
Tudom,anya miatt verte meg,és ezért tényleg hálás vagyok neki.Csak kellet egy dolog,amivel talán elterelhetem a figyelmét,és nem folytatja.Zavarba hoz.És nem fogok tudni neki ellen állni.
-Igen.Kathy miatt tettem.És legalább megtanulta,hogy nem csinálhatja azt amit ő akar-mondta majd felállt.-Minden rendben-mondta,s megint közel volt hozzám.
Megfogta kezem,s annyira közel húzott magához,hogy testünk teljesen összeért.Hajamat arrébb seperte nyakamtól,majd szemembe nézett.Végigsimított egyik ujjával a kiszívott területre.Még mindig égett bőröm.Szemembe nézett,majd végigsimított arcomon,s hüvelykujjával alsó ajkamon is végig ment.Másik kezét derekamra vezette.Ismét puszikkal árasztotta el nyakam.Kezem mellkasára tévedt,s pólóját kezdtem el gyürkézni.Aztán telefonja hirtelen megcsörrent.
-Bassza meg!-mondta,s zsebébe nyúlt.
Hajamba túrtam,majd zavartan a kanapéra ültem.
-Mi van?-szól bele kissé idegesen a telefonba-Nem!Intézzétek el azt a barmot.És mond neki,hogy ha még egyszer hozzányúl,vagy csak egy rossz szót mer szólni,a saját kezemmel nyírom ki!-túr bele hajába.-Én már tegnap adtam neki párat.Igen...nem fogta fel amit mondtam neki?Mondjátok meg neki,hogy kussoljon vagy soha többet megszólalni sem fog tudni.-mondta idegesen,majd letette a telefont.
-Mi történt?-kérdeztem.-Anyával van valami?
-Nem rád tartozik.Ne kérdezősködj annyit-mondja dühösen,majd kanapéba üt egyet.
-Harry.Kérlek ülj le.-mondtam,s felálltam.
Idegesen fújta ki a levegőt,majd ökölbe szorította kezeit.
-Harry! Megijesztesz!-mondtam,s mellé sétáltam,majd kezemmel megsimítottam kezét.
Már emelte a kezét,s felém fordult.
-Harry..megijesztesz-mondtam nyugodtabban,majd megfogtam kezét,s leengedtem.
-Nem akartam Taissa.Csak felidegesítenek az ilyen barmok-mondta,s hangja ellágyult.
Szemembe nézett.Megharapta alsó ajkát,majd lassan megcsókolt.Gyengéden csókolt,s puha ajkai ráilleszkedtek enyémre.Eltávolodtunk,majd szemembe nézett ismét.
-Harry...ezt kérlek,ne csináld többet-mondtam.
-De visszacsókoltál-mondta.
-Mert teljesen összezavarsz.Az egyik pillanatban kedves vagy, a másikban pedig egy undorító alak. És teljesen széggyelem magam,amiért most ezt tettük.Szeretem anyát.És ha ezt megtudja,teljes csalódás fogja őt érni-mondtam,s fejemet fogva leültem a kanapéra.
-Taissa.Ne érezd rosszul magad emiatt.És tudom hogy élvezted-mondta,s mosolyra húzta ajkait.-És nézd a jó oldalát.Segítettél abban,hogy lenyugodjak-mondta,s mellém ült.
-Fantasztikus-mondtam szarkasztikusan.
Telefonja megint csörögni kezd.Idegesen fújtat,majd felveszi.
-Mi van már megint?-kérdezi idegesen.-Jó.Akkor majd én elintézem.Mindjárt ott vagyok-mondta,s leteszi.
Értetlenül nézek rá.Cipőjét veszi fel.
-El kell mennem.Majd nemsokára jövök-mondta,s kisétált az ajtón.
Megráztam fejemet,majd az emeletre mentem.Lezuhanyoztam,átöltöztem,és fogat mostam.Lementem a földszintre,majd készítettem magamnak valami reggelit.A délelőttöt egyedül töltöttem.

2 megjegyzés:

  1. W.T.F.???!
    Atya Úr Isten, mi a lópikula. Ez valami öhm, hm frenetikus lett.
    Várom a kövit :)
    Csak így tovább csajszi ^^

    VálaszTörlés