2015. augusztus 20., csütörtök

V.

Sziasztok! :)
Nagyon örülök,hisz tegnap 700+ kattintás volt,most meg...1000+!!!!!! :O Imádlak titeket. Kommenteket viszont nem kaptam a negyedik rész alá,ami kicsit elszomorít,de remélem ezt bepótoljátok. :) Pénteken és szombaton lehetséges hogy nem lesz rész,mivel nem leszek nagyon itthon. De viszont most hoztam az ötödik rész,remélem tetszik,és hagyjatok magatok után nyomot! :) Jó olvasást! -Kriszti xx

 Chapter 5.


Kinyitottam szemeimet.Az ablakon beszűrődő napfény árasztotta el a szobát.Takaró alól kilógó lábamat melegítette.Magam mellé pillantottam,s láttam,hogy Harry még alszik.Még mindig éreztem rajta a tusfürdő illatát.Enyhén elmosolyodtam,majd halkan felültem.Hajamba túrtam, majd kómásan kikeltem,s a szekrényemhez battyogtam.Gyorsan felöltözöm mielőtt Harry felkelne. Előhalásztam egy egyszerű fekete felsőt,és egy fekete rövidnadrágot,majd a fürdőbe igyekeztem. Lekaptam magamról nadrágomat. Ruháimhoz pillantottam, s észrevettem hogy nem hoztam magamnak melltartót.Ismét szekrényemhez rohantam,s előhalásztam egyet.Harryre pillantottam,s láttam hogy elmosolyogja magát.Össze ráncoltam szemöldököm,hisz nem értettem mire mosolyog. Magamra pillantottam,s láttam hogy a felsőm van rajtam,s alsó neműm.Fejemhez csaptam,s visszarohantam a fürdőbe,hogy felöltözzem.Becsuktam az ajtót is.
-Felesleges volt sietned.Tegnap este láttam a helyes kis fenekedet bugyi nélkül is-mondja,s hallom hogy felül.
Lehet hogy látta,de sötét volt!!!!Igyekeztem ahogy csak tudtam.Amint felöltöztem kinyitottam az ajtót.
-Mellesleg jó reggelt-mondta,s elég közel jött  hozzám ahhoz,hogy elpiruljak.
-Jó reggelt-mondtam,s nyeltem egyet.
-Ne félj-mondta,s simított egyet arcomon.
Miért csinálja ezt?Élvezi,hogy ilyen helyzetbe hozhat engem?De még mindig nem értem,hogy mi van vele és anyával.
-Min gondolkodsz ennyire?-kérdezte,s szemembe nézett.
 -Csak...csak hogy hány óra lehet-hazudtam.
-10:36.Elég kényelmes az ágyad-mondta elvigyorodva-Lehetséges hogy máskor is csatlakozom-mondta s kacsintott egyet.
Nem mondtam semmit,csak kikerültem,és a fogkefémért nyúltam.Fogmosás közben sem mozdult el mellőlem.Majd csörögni kezdett telefonja.A másik szobában van,így átment érte.Az ajtóhoz sétáltam,hátha hallok valamit.
-Mond!Most?Szólj Louisnak és Liamnek hogy 5 perc múlva legyenek ott.Én is mindjárt ott vagyok.Igen-mondta ki a szavakat.
Visszaszaladtam,s kiöblítettem számat majd ágyamra ültem.
-Most el kell mennem. Nem nyúlj semmihez,és a telefonodat pedig add ide-mondta,s elém állt.
-Miért?-kérdeztem
-Hogy ne tudj hívni senkit-mondta.
Nem szóltam semmit,csak fintorogva odanyújtottam neki.
-Jó kislány-mondta.-Aztán jó legyél-mondta,miközben fülemhez hajolt-Mindjárt jövök-mondta,s már indult is.
Kimentem a teraszra,s láttam hogy előáll egy motorral.Felvette a sisakját,majd felült,és már indult is. Lementem,s készítettem pár szendvicset meg teát.Harry még mindig nem ért haza,így egyedül kezdtem el enni.
-Sziasztok drágáim.Megjöttem-halottam anya hangját a nappaliból.
-Szia.Csak én vagyok itthon.Harrynek elkellett ugrania valahová-mondtam,közben egy puszit nyomott arcomra.
-Sebaj.Csatlakozhatok?-kérdezte,s leült.
Én csak bólintottam,s ő is enni kezdett.Pár perc múlva Harry lépett be az ajtón.
-Sziasztok-mondta,s egy puszit nyomott anya ajkaira.
Fintorogtam egy sort,majd ettem tovább.Amint végeztünk,anya a szobájába ment,én pedig a sajátoméba.Harry pedig elvállalta a mosogatást,így ő lent maradt. Kimentem a teraszra,s az eget pásztáztam.Tiszta volt,és a nap is sütött.Végre szép idő Londonban.Bepillantottam anyáék terasz ajtajának üvegén,s anya éppen átöltözött.Hunyorogtam egy picit,és nem akartam hinni a szememnek. Kékes-lilás foltok voltak anya testén szétszórva.Mi történhetett?  Lehet hogy Harry megverte?Vagy csak baleset történt? Nem hiszem hogy megütötte magát,hisz az nem látszódhat ennyire.
-Mit csinálsz?-állt mellém Harry.
Ő is anyára pillantott,s neki is kikerekedtek egy pillanatra szemei.
-Itt a telefonod.Most menj a szobádba.Majd én beszélek vele.Te meg se szólalj.És ne mond neki,hogy láttad!Világos?-kérdezte,s már válaszolni se tudtam,mert bement anyához.
Ezek szerint nem Harry tette.Ő is ugyan annyira meglepődött rajta mint én.Ki tehette ezt? Megtámadhatta valaki? Féltem..nagyon.És ez az egész kezd egyre furcsább lenni.Kezdem nem érteni ezt az egészet.Mi folyik itt?


Lassan kinyitottam szeme,majd telefonomra pillantottam.14 óra.Elszundítottam pár percig...azaz helyesebben pár órát szundítottam.Felkeltem ágyamból,s egy enyhe szívinfarktus kapott el,hisz Harry az ajtóm előtt állt,s figyelt.
-Mióta állsz itt?-kérdeztem
-Olyan 10 perce-mondta egy mosollyal az arcán-Aranyos vagy mikor alszol-mondta s megfogta kezem,majd magához rántott.
-Harry!Engedj el!Anya itthon van!-sziszegtem fogaim közt.
-Nyugalom-mondta,s falnak nyomott.
Szívem egyre gyorsabban vert.Ajkai közeledtek enyémhez.Összeszorítottam szemeim.
-Harry.Letudnál jönni egy pillanatra?-kiáltotta anya a földszintről.
-Megyek-mondta,s kisétált az ajtón.
Szakadozottan kifújtam a levegőm,amit bent tartottam mostanáig. Szívverésem kezdett visszaállni az eredeti ritmusba.
-Menj le-jött Harry a szobámba.
Szó nélkül leindultam. Nem szeretnék kettesben lenni vele még egy percig. 
-Minden rendben?-kérdeztem anyát,s leültem mellé.
-Persze-mosolyodott el halványan.
-Anya...kérdezhetek valamit?-néztem rá,majd Harryre pillantottam a lépcső tetején.
Elkezdett lefelé indulni.
-Mond csak-mosolyodott el.
-Mik azok a foltok rajtad?-kérdeztem hezitálás nélkül.

4 megjegyzés: